Шановні покупці!

Повернення придбаних в інтернет-магазині SOLH товарів здійснюється у випадках і згідно з умовами, регламентованими Законом України «Про захист прав споживачів».

Для оформлення повернення товару Вам необхідно:

1) Зв'язатися з нами

2) Вислати на електронну пошту заповнене Заява на повернення товару, а також копії Паспорти, Ідентифікаційного коду і підписаний Бланк повернення товару. В темі листа вкажіть номер замовлення, який повертаєте. Звертаємо Вашу увагу, процедура повернення може бути почата тільки при наявності всіх чотирьох зазначених документів.

3) Перевірити товарний вигляд і цілісність повертаються виробів і упаковки (повинні бути ярлики, бирки, оригінальна упаковка, відсутність слідів шкарпетки, запаху порошку, плям і інших забруднень)

4) Заява складається у довільній формі. У заяві необхідно вказати: причину повернення, повну вартість товару і доставки, номер замовлення, номер товарно-транспортної накладної, одержаної від кур'єра «Нової Пошти», банківські реквізити. Звертаємо Вашу увагу, що в даний час повернення грошей за товари можливий тільки банківським переказом на картковий рахунок фізичної особи.
Для переказу грошей Вам необхідно вказати наступні реквізити: Банк одержувача: МФО банку: Одержувач: Код одержувача ЄДРПОУ банку: Розрахунковий рахунок (одержувача) банку: Призначення платежу: Поповнення карткового рахунку № .... (р / с особистий) ПІБ та ІПН Номер карти Зверніть увагу! Номер карткового рахунку - це не номер Вашої банківської карти, вказаний на самій карті, а номер, під яким карта зареєстрована в банку. Свій номер карткового рахунку Ви можете дізнатися у оператора Вашого банку, звернувшись до найближчого відділення або за телефоном «гарячої лінії». Повернення замовлень, сплачених платіжною карткою на сайті Процедура повернення передбачає наявність паспорта, ідентифікаційного коду (власника картки) і бланка на повернення. Підставою для повернення коштів на платіжну карту є складене покупцем Заява на повернення товару.

5) В разі обміну або повернення товару належної якості, придбаного в інтернет-магазині, покупець оплачує транспортні послуги.
У разі виробничого браку, пересилання обміну або повернення оплачуємо Ми.

6) На вироби придбані по акції або розпродажу, повернення не приймаються.

Бажаємо Вам приємних покупок і гарного настрою!
Команда Solh